• (Android) Sky Force Reloaded menipu lebih semua

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sky Force Reloaded ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sky Force Reloaded IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ menipu lebih semua ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sky Force Reloaded 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Permainan ini agak bagus dan mempunyai grafik yang baik tetapi ia tidak benar-benar membuat cabaran. Sila tambahkan mod tidak berkesudahan supaya ia kelihatan mencabar percaya atau tidak saya sudah selesai dengan permainan ini

    Layannnn....

    Permainan itu sendiri bagus. Apa yang saya benci ialah skrin hitam selepas menonton iklan untuk rampasan percuma. tolong betulkan devs. terima kasih

    Ubah fikiran saya... Ini permainan yang bagus. Saya masih bermain! Saya suka kejohanan walaupun ia memerlukan lebih banyak tahap. Permainan semacam berulang tetapi grafiknya bagus dan begitu banyak pilihan.

    Ini mungkin penembak paling gilap yang pernah saya mainkan di telefon bimbit. Ia mengambil masa yang lama untuk mendapatkan peningkatan dengan memainkan semula tahap pada tahap yang lebih sukar dengan semakin sukar untuk membunuh musuh, yang sangat berulang. Ini mungkin adalah kelemahan terbesar permainan: Ia tidak menawarkan barangan baharu untuk dinikmati sepanjang perjalanan dan semua keseronokan diambil daripada segala-galanya oleh tenaga kerja yang berlebihan untuk memperoleh kemajuan itu. Malangnya, ini ialah berapa banyak permainan mudah alih yang menjana wang kerana ia berfungsi.

    Permainannya hebat. Selepas bermain beberapa pusingan, saya teringat mengapa saya menyahpasangnya kali terakhir. Tenaga dan masa menunggu untuk naik taraf. Pada mulanya tidak buruk kemudian ia menjadi keterlaluan. Permainan ini bagus tetapi saya tidak menunggu 2 jam untuk naik taraf. Saya gembira saya tidak melabur berjam-jam ke dalam ini untuk kekecewaan yang sama.

    Permainan bagus, tetapi dibelenggu oleh iklan. Masa menunggu untuk naik taraf terlalu lama. Ia pada asasnya permainan pay2play. Cuba untuk mengisar selama beberapa hari, tetapi pada akhirnya hanya mengalah. Tidak berbaloi dengan masa.

    permainan yang bagus tetapi nampaknya tidak kira berapa banyak anda menaik taraf, ia dengan cepat mencapai tahap di mana permainan itu hanya mahu membunuh anda tanpa mengira

    gemes ni mmg best..saya suka sgt..tpi saya dh hbs main semua tempat..kalau ada kemaskini tempat bru lagi best..tempat yg sama ja..jd cm bosan..dh lama saya tngu kalau ada kemaskini..tpi smpai skarang xde pn

    Telah bermain selama lebih 3 tahun. Menghabiskan kira-kira £50. Saya masih tidak mampu membeli banyak perkara, harga dua kali ganda, tiga kali ganda dan empat kali ganda semasa anda membina. Wang tidak. Saya juga membayar untuk menggandakan wang saya, masih tidak mencukupi untuk menaik taraf. Juga, saya bosan menunggu 3 jam untuk kapal saya naik taraf, dan saya tidak membayar beribu-ribu untuk mempercepatkannya. Sangat menyukai permainan ini, tetapi ketamakan adalah wajah yang menjijikkan yang anda pakai. Nikmati £50 saya.

    Ia adalah permainan kegemaran saya dan ia benar-benar permainan yang menakjubkan dengan bunyi latar belakang yang terbaik iaitu Hebat. Hanya rating 4 bintang kerana kemas kini selepas 3-4 tahun begitu lama. Tetapi ia adalah permainan yang hebat.

    Sky Force Reloaded Arcade wbuw

    Terbaik game ni...jom layan

    Apakah fungsi pilihan sensitiviti? Ia membantu anda melihat dan mengelak peluru masuk tanpa menyekat pesawat anda dengan ibu jari anda dan menutup skrin apabila anda menggerakkan ibu jari tangan kanan anda ke kiri, dan anda tidak perlu menggerakkan ibu jari anda selama itu hanya untuk menggerakkan kapal terbang ke sana. Ia juga membantu apabila anda mempunyai telefon yang lebih besar.

    Terbaik bagus bagus

    Permainan yang cantik, telah dipasang ini untuk masa yang lama dan terus cuba untuk kembali kepadanya. Permainan menjadi bosan dan lama apabila anda menghabiskan berjam-jam memainkan semula tahap yang sama. Tiada kuasa senjata semasa bermain yang sekurang-kurangnya akan mempelbagaikan peta yang sama sedikit. Saya akhirnya baru menyedari ia tidak akan menjadi lebih baik daripada apa yang telah berlaku sepanjang tahun lepas dan saya membuat lebih banyak ruang pada telefon saya.

    Kawalannya sangat teruk. Jika saya mengawalnya dengan mengalihkannya ke tempat yang saya sentuh, maka jari saya menghalang dan saya tidak dapat melihat kotak hit saya untuk menenun melalui peluru dekat. Jika saya menggunakan pilihan lain, di mana ia bergerak berbanding dengan pergerakan jari, saya berakhir tanpa julat gerakan penuh kerana ia berakhir terlalu dekat dengan dinding akhirnya.

    Wwconm Moktar

    Permainan ini akan menjadi bagus jika mereka tidak memotong semuanya menjadi kepingan kecil yang mahal untuk dibeli oleh pemain. Perlu membeli kapal terbang untuk terus bermain adalah murah pada mulanya tetapi ia menjadi semakin mahal apabila permainan berlangsung. Bagi saya 2 jam atau 700 bintang untuk membaiki pesawat. Sesekali pemain tidak boleh bermain permainan. Perbezaan kesukaran dari biasa kepada sukar kepada paling sukar menambah kesihatan dan kadar tembakan kepada musuh. Rangsangan kesihatan memaksa anda untuk menaik taraf senjata anda jika anda ingin menamatkan tahap. Malangnya, peningkatan, yang merupakan teras perkembangan permainan ini, akhirnya mengambil masa berjam-jam untuk diselesaikan dan beribu-ribu bintang untuk dibeli. Meriam utama tahap 5 saya memerlukan 3,800 bintang dan lebih 2 jam untuk dipasang, dengan 700 lagi untuk menyegerakannya. Untuk menambah kenaikan harga ini, satu peningkatan ialah kira-kira 1 20 daripada peningkatan yang memberi kesan. Pada tahap 2 (nombor di sebelah kiri, bukan bar) anda akan melihat perbezaan untuk beberapa senjata anda. Kad dan bahagian kapal adalah sangat penting. Satu kapal yang anda boleh bina meningkatkan kerosakan meriam utama sebanyak 10% dan ia sangat ketara. Jika anda boleh mendapatkan 5 bahagian untuk dipaparkan (hanya satu bagi setiap peta dan anda perlu menyelesaikannya) dan anda mendapatkannya untuk kapal yang sama, anda mungkin mendapat satu untuk diri anda sendiri. Kad adalah cara yang sama tetapi mempunyai kesan yang kuat. Satu kad akan memberi anda perisai jika anda hampir mati, satu lagi memberi anda dron pembantu, satu lagi membolehkan anda mengambil naik taraf pada peta seperti meriam laser. Sekali lagi ia adalah berdasarkan nasib, kecuali untuk kad anda boleh menghabiskan banyak bintang untuk mungkin mencari satu pada peta. Tahap yang cantik dan 3 kesukaran adalah tambahan yang bagus tetapi jika anda ingin sampai ke tahap yang lebih baru anda akan mengisar yang lebih awal pada kesukaran yang lebih sukar sebelum anda melihat tahap 8. Permainan ini mempunyai semua konsep permainan yang bagus tetapi perlaksanaan... permainan mudah alih yang cuba memaksa anda untuk membeli bintang supaya masalah tidak terasa begitu teruk.

    Permainan ini agak panjang untuk diselesaikan secara keseluruhan tetapi dibawa dengan keseronokan. Terdapat banyak peringkat untuk dimainkan dengan 3 peringkat bonus untuk ditambah di atas. Sedikit jika tidak ada gangguan...

    Sodap layan sky force ni pueh hati hilang bosan.

    Waaaay terlalu banyak berlaku. Antara cuba menyelamatkan orang dan memusnahkan kereta kebal dan kapal terbang...perlihatannya bersepah. Satu aliran peluru sangat lemah. Grafik adalah hebat, tetapi pada kos untuk permainan IMO. Bagaimana anda sepatutnya mencapai semua matlamat hanya dengan meluncurkan jari anda adalah di luar saya. Bintang tidak mengumpul dengan mudah melainkan anda berada di atasnya. Permainan boleh menjadi sangat menyeronokkan jika ia didail ke bawah sedikit dan dibuat lebih mudah untuk dimainkan.

    Bingai persis daun ketapang ..best game NIE ...atok ngko itam melantong

    Saya pernah bermain di telefon Symbian. Saya sentiasa menyelesaikan semua peringkat dengan markah tertinggi tanpa kehilangan sebarang bintang. Kemudian saya cuba banyak untuk mengetahui permainan pada Android tetapi saya tidak. Sekarang hari ini iaitu pada 23 Oktober 2021 jam 1.10 pagi saya mendapat permainan dan saya memasang. Mari bermain dan lihat apa yang baharu.

    Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Симулятори gdxy

    Sky Force Reloaded Arkade ofsn

    Iklan yang boleh dimainkan menyebabkan permainan menjadi skrin hitam selepas menutupnya. (memerlukan anda untuk menutup permainan dan membukanya semula untuk terus bermain, satu kerumitan yang besar) Dan anda tidak boleh menggandakan bintang selepas menewaskan satu tahap. Selain daripada isu tersebut, saya rasa ini adalah permainan yang hebat. Akan menjadi 5 bintang. Saya akan menukar rating saya jika pepijat skrin hitam diperbaiki.

    Mut Bintang Bayak 9999999999


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :